ANTALYA (İHA) -
Bölgesel Amatör Lig (BAL) 3. Lig’e yükselme play-off 1. tur mücadelesinde mücadele eden Manavgat Belediyespor, Manavgat Atatürk Stadı’nda Yeşil Çivril Belediyespor’u konuk etti.

Büyükşehir ve Muratpaşa'dan milli maç kararı!
Büyükşehir ve Muratpaşa'dan milli maç kararı!
İçeriği Görüntüle

Yeşil Beyazlılar, 32. dakikada Cengizhan Kasap’ın kendi kalesine attığı golle ilk yarıyı 1-0 geride kapattı. İkinci yarıda baskısını artıran Manavgat temsilcisi, 75. dakikada Anıl Yıldırım’ın golüyle skoru eşitledi.

Normal süresi ve uzatma dakikaları 1-1 eşitlikle tamamlanan karşılaşmada penaltılarda rakibine 4-3 üstünlük sağlayan Manavgat Belediyespor, sahadan galibiyetle ayrılarak adını bir üst tura yazdırdı.

Bu sonuçla birlikte Manavgat Belediyespor’un 2. turdaki rakibi 1923 Afyonkarahisarspor oldu.