ANTALYA (İHA) -
Teknik Direktör Joao Pereira yönetiminde tesislerde gerçekleştirilen antrenman, ısınma çalışmalarıyla başladı.

Alanyalı minik okçular Türkiye Şampiyonası'ndan madalyalarla döndü!
Alanyalı minik okçular Türkiye Şampiyonası'ndan madalyalarla döndü!
İçeriği Görüntüle

Daha sonra pas organizasyonları üzerinde duran turuncu-yeşilli ekip, idmanı dar alanda oynanan çift kale maç ile tamamladı.

Akdeniz temsilcisi, Karagümrük karşılaşmasının hazırlıklarını yarın yapacağı antrenman ile sürdürecek.