Teknik Direktör Samet Aybaba, Antalyaspor savunmasının solunda görev yapacak olan Vederson'un idman açığını kapattığını, oynamaya hazır olduğunu söyledi. Aybaba, “Tecrübesi ve kalitesine inandığım bir oyuncu. Antalyaspor'a katkı sağlayacak. İlk hafta henüz hazır olmadığı için görev vermedim. Ama, bir aksilik olmadığı takdirde Gaziantep'te formayı giyecek" dedi. Tecrübeli oyuncu ise verilen şansı en iyi şekilde kullanacağını kaydetti.





