Antalyalılar Dünya Kupası heyecanı için Olbia Kent Meydanı'nda buluştu
Antalyalılar Dünya Kupası heyecanı için Olbia Kent Meydanı'nda buluştu
İçeriği Görüntüle

ANTALYA (İHA) -
Turuncu-yeşilli ekip, teknik direktör Joao Pereira yönetiminde tesislerde gerçekleştirilen antrenmanla çalışmalarını sürdürdü.

Antrenman, ısınma hareketleriyle başlarken, dün oynanan Kasımpaşa maçında ilk 11’de forma giyen futbolcular yenileme çalışması yaptı.

Diğer oyuncular ise pas çalışmasının ardından dar alanda oyun oynayarak idmanı tamamladı.

Alanyaspor, Beşiktaş maçı hazırlıklarını yarın yapacağı antrenman ile devam edecek.