banner78

Sosyal medya fenomenleri tanıtım gezisinde

TÜRKİYE başka olmak üzere yurt dışından binlerce insanın takip ettiği sosyal medya fenomenleri ve bloggerlar, Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı (BAKA) tarafından Isparta ve Burdur'da düzenlenen tanıtım gezisine katıldı.

Sosyal medya fenomenleri tanıtım gezisinde

TÜRKİYE başka olmak üzere yurt dışından binlerce insanın takip ettiği sosyal medya fenomenleri ve bloggerlar, Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı (BAKA) tarafından Isparta ve Burdur'da düzenlenen tanıtım gezisine katıldı.

21 Temmuz 2018 Cumartesi 11:30
Sosyal medya fenomenleri tanıtım gezisinde

Sürdürülebilir turizm ve bölge ağırlıklı yeni tur programlarının oluşturulması amacıyla ilgili kurum ve kuruluşlarla işbirliğinde çalışmalarını sürdüren BAKA, sosyal medya fenomenlerine yönelik tanıtım programı gerçekleştirdi. Lavanta tarlaları başta olmak üzere Batı Akdeniz Bölgesi'ndeki tarihi ve doğal güzellikleri gezip gören fenomenler, çektikleri fotoğrafları paylaştı. Farklı başlıklar altında paylaşılan fotoğraflar dünyanın dört bir yanından beğeni aldı.



Isparta ve Burdur'da sürdürülen lavanta kırsal turizm faaliyetlerinin daha geniş kitlelere ulaşması tanıtılması amacıyla gerçekleştirilen tanıtım turuna katılan sosyal medya fenomenleri, çektikleri fotoğrafları sosyal medya hesaplarından 'Benzersiz mi kesinlikle eşsiz', 'Bu nefis yeri görmen lazım', 'Manzarası muazzam' gibi ifadeleriyle paylaştı. Görseller dakikalar içinde binlerce beğeni aldı.



BAKA'nın 3 günlük tanıtım turu programına fenomenler, Burdur ve Isparta'da Kuyucak ile Akçaköy'deki lavanta tarlalarını, Sagalassos ve Kibyra antik kentlerini, eşsiz güzellikleriyle çekim merkezi olan Salda ve Eğirdir göllerini, Eğirdir Kalesi'ni, Canada ve Yeşilada'yı, Atabey İslamköy'deki Süleyman Demirel Demokrasi ve Kalkınma Müzesi'ni, Burdur'daki Lisiana Doğa'yı gezdi.


Anahtar Kelimeler:
Antalya HaberleriBAKA
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.