Tamer Kırtasiye’den örnek uygulama

Okuma alışkanlığını geliştirmek için Aksu’daki okulların 2, 3 ve 4. sınıflarında eğitim gören çocuklara hikaye kitabı okutarak yarışma yapan Tamer Kırtasiye, dereceye giren çocuklara ödül dağıtıyor

27 Mart 2017 Pazartesi 12:45
Tamer Kırtasiye’den örnek uygulama
Her yıl düzenlediği okuma yarışması ile ilköğretim okulu öğrencilerine okuma alışkanlığı kazandırmayı amaçlayan Tamer Kırtasiye, bu yıl da dereceye giren öğrencilerin ödüllerini teslim etti. Okumaya Teşvik Kitap yarışmasına katılan öğrenciler arasından başarılı olan çocuklara hak ettikleri ödülleri bizzat sınıflarında teslim eden Tamer Kırtasiye sahibi Tamer Demirkaplan, Aksu genelindeki okullardaki 2, 3 ve 4.sınıf öğrencilerinin okumaları için bu uygulamaya başladıklarını anlattı.

HEDİYELER DAĞITILIYOR
Öğrencilerden, dağıtılan hikaye kitaplarını okumalarını isteyen Tamer Demirkaplan, daha sonra PİSA sınavları mantığında okuduğunu anlama sınavı yapıyor. Geçtiğimiz yıl yaptıkları yarışmaya gösterilen ilginin ardından bu yıl da yarışma düzenlediklerini ve dereceye giren çocuklara ödüllerini verdiklerini belirten Demirkaplan, “Yetişen zekaları kitapla beslemeyen uluslar, yok olmaya mahkumdur anlayışını benimsedik. Bunun için çocuklarımızın, daha hayatlarının başında okuma alışkanlığı kazanmalarını istiyoruz. İşletme olarak düzenlediğimiz yarışma ile de bu alışkanlığa katkıda bulunuyoruz” dedi. Celal Sönmez İlkokulu’nu ziyaret ederek dereceye giren 2. Sınıf öğrencilerine hediyelerini teslim eden Tamer Kırtasiye, hediye kazanan diğer öğrencilere de okullarında ziyaret etmeye devam edecek.
 

Son Güncelleme: 27.03.2017 12:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.