Muratpaşa Belediyesi'ne çağrı merkezi

Muratpaşa Belediyesi, yaşama geçirdiği 444 8 007 numaralı çağrı merkeziyle, yurttaşların talep, öneri ve isteklerini hızla çözüme kavuşturup geri dönüşümünü sağlayacak.

26 Ağustos 2013 Pazartesi 16:05
Muratpaşa Belediyesi'ne çağrı merkezi
Gün içinde yurttaşların istek, talep ve önerilerini doğrudan aktarabileceğini kaydeden Muratpaşa Belediye Başkanı Süleyman Evcilmen, çağrı merkezinde kayıt altına alınan ve numara verilen öneri, istek ve taleplerin ilgili birimlere aktarılarak hızla çözüme kavuşturulacağını kaydetti.

BİR TELEFON KADAR YAKINIZ

Muratpaşa Belediyesi'nin 'Hızla Kısa Zamanda Doğrudan Hizmet' politikasını benimsediğini dile getiren Başkan Evcilmen, “Yurttaşlarımız çağrı merkezini arayarak talep, istek ve önerileri tek bir telefonla iletecek. Bu ileti kayıt altına alınacak, numaralanacak ve ilgili birime aktarılacak. İlgili birim kendine iletilen talebi hızla cevaplayarak, iletişim bilgileri alınan yurttaşa bilgi aktarımında bulunacak. İletişim emek ve özveri isteyen bir süreçtir. Bu süreçte Muratpaşa Belediyesi olarak Antalyalılara bir telefon kadar yakınız" dedi.

Son Güncelleme: 26.08.2013 16:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.