OPET’in, Türkiye genelindeki 81 ilindeki bayileriyle bir araya gelmek üzere gerçekleştirdiği “Bayi Buluşmaları”nın Akdeniz Bölgesi ve çevresindeki iş ortaklarının katıldığı etabı, Antalya Regnum Golf & Country Club’ta gerçekleştirildi. 2025’e yönelik ‘ilkler, tekler ve enler’in anlatıldığı buluşmaya 150’ye yakın bayi ve istasyon yöneticisi katıldı. Toplantıda; OPET’in akaryakıt ödemelerini daha hızlı, daha güvenli ve daha kolay hale getiren yeni dijital ödeme çözümü Opet Pay, yeni ticari programı OPET Pro +, UTTS ile ilgili çalışmalar ve OPET Radyo gibi birçok yeni ürün anlatılırken VR teknolojisiyle sanal bir istasyon üzerinden de tüm süreçler tanıtıldı.
“YENİLİKLERİ HAYATA GEÇİRMEK İŞİNİZİN SÜREKLİLİĞİ AÇISINDAN SON DERECE KIYMETLİ”
Toplantıda bugüne kadar gösterdikleri performans için tüm bayileri kutlayan OPET Yönetim Kurulu Kurucu Başkanı Fikret Öztürk, deneyimli bir sektör lideri olarak tavsiyelerde bulunarak, “Sektörümüzde rekabet her geçen gün artıyor. Artık istasyonlar sadece akaryakıt satılan yerler değil, bambaşka bir konsepte dönüşüyor. Gelişen teknolojiyi takip etmek ve sürekli istasyon alt yapısını yenilemek iş yapış şeklinizin bir parçası olmalı. Yenilikleri hayata geçirmek işinizin sürekliliği açısından son derece kıymetli. Ne kadar kaliteli ürün satarsanız, marketleriniz ne kadar düzgün olursa, istasyonlarınız ne kadar temiz olursa o kadar çok kazanırsınız. Yatırım yaparak, yeniliklere ayak uydurarak yolunuza devam ederseniz hem bugün hem de gelecekte mutlu olursunuz” dedi.
“TİCARİ FAALİYETLERİMİZ DIŞINDA 11 SOSYAL SORUMLULUK PROJEMİZLE ÜLKEMİZİN HİZMETİNDEYİZ”
OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk, toplantıda yaptığı konuşmada “Hepimiz üzerinde doğup büyüdüğümüz topraklara hizmet etmekle görevliyiz, sorumluyuz” diyerek sözlerine başladı ve şunları söyledi:
“OPET olarak yalnız ticari bir firma değiliz onun çok ötesindeyiz. En baştan beri bu ülkenin insanlarını kucaklayalım, onlara en iyi hizmeti verelim diye yola çıktık. Bu doğrultuda bayilerimizle birlikte pek çok başarıya imza attık. Şirketimiz şu an ticari faaliyetleri dışında 11 sosyal sorumluluk projesi gerçekleştirmekte... Hepinizin bildiği gibi bunların ilki Temiz Tuvalet Kampanyası. Bugün ülkemizde herkesin takdirle andığı ve takdirle tuvaletlerimize, istasyonlarımıza girdiği, tercih ettiği bir şirket olmanın gururunu yaşıyoruz. Bu başarımızı diğer şirketlerin de örnek aldığını, bu konuda bizi takip ettiklerini görüyoruz. Yine kadın istihdamı konusunda da öncü bir şirket olduk. Başarı başaracağım diyenlerle başarabiliriz diyenlerin ortak eseridir. Biz her konuda bayilerimizle birlikte başardık.”
“OPET, PAZARIN ÜZERİNDE BÜYÜMEYE İMZA ATIYOR”
Toplantıda akaryakıt sektöründeki son gelişmeler ile ilgili bilgi veren ve geleceğe yönelik detaylı bir vizyon çizen OPET Genel Müdürü Özgür Kahramanzade, yaklaşık 8 yıldır müşterinin kalbinde yer almaktan ve Lovemark olmaktan OPET adına büyük bir gurur duyduğunu söyledi. “Lovemark bizim için çok güçlü bir unvan. Müşterilerimiz bizi tercih ediyor zaten rakamlar da bunu destekliyor” diyen Kahramanzade, global piyasalardaki gelişmeler, Türkiye’deki akaryakıt sektörünün geldiği nokta ve OPET’in son dönemdeki başarılarından bahsetti. Uzun süredir OPET’in pazarın üzerinde bir büyümeye imza attığının altını çizen Kahramanzade, 25 yıldır devam eden Temiz Tuvalet Kampanyası’nın ve bugün 81 ilde 4 bini aşkın kadın istihdamına imza atan Kadın Gücü Projesi’nin başarısına da vurgu yaptı.
OPET Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Rıdvan Uçar da, “2024 yılında gerek bireysel gerekse perakende satışlarda rakiplerimizin üzerinde performans sergiledik. 2025 yılında da sektörümüzün büyük oyuncuları içerisinde en hızlı büyüyen marka olma başarımızı devam ettiriyoruz. Bu başarı sadece müşterilerimiz ile değil, tüm toplumla yıllar içinde kurduğumuz yakın bağın sonucu. Bugün de Opet Pay başta olmak üzere iş ortaklarımızın karşısına ilklerle çıkmanın haklı gururunu yaşıyoruz” diye konuştu. Uçar şöyle devam etti: “İstikrarlı bir şekilde sektör liderliğine ilerliyoruz. UTTS montajı yapan tek dağıtım şirketiyiz. Adblue ve Cam suyundan sonra çok farklı kategorilerde de OPET’e özel markalı ürünlerin satışına yakın zamanda başlayacağız.”
Toplantı sonunda detaylı bir sunum gerçekleştiren OPET Satış Direktörü Barış Özdemir ise şunları söyledi: “Yüksek kaliteli ürünlerimiz ve fark yaratan uygulamalarımızla istasyonlarımızda OPET markasına yakışan en üstün hizmeti sunmaya devam ediyoruz.
Bugün sizlere pek çok birimimizin yoğun emekle hazırladığı yeni ürün ve hizmetlerimizi detaylı olarak anlatacağım. Müşterimizin isteği, sektörün dinamizmi, pazarın gerekliklerine uygun olarak bu yıl iki ürün daha lanse ettik. Bunlardan birincisi mart ayından itibaren sahada olan OPET Pro + kartımız. Bir diğeri de Opet Pay. Opet Pro + kartımıza, çeşitli yan faydalarla rakiplerimizden ayrıştığımız bir ticari program olarak bakıyoruz. Bireysel ticari segmentte olan müşterilere aynı zamanda yakıt faydası sağlarken yıkama, market, akaryakıt dışı ürünler ve pompada anında indirim faydasıyla yine sektörde fark yaratmak için sahaya çıktık.”
OPET, Mayıs ayı sonuna kadar toplam 8 şehirde yaklaşık 1800 iş ortağı ile bir araya gelmek üzere ‘Bayi Buluşmaları’na devam edecek.