Muratpaşa Belediyesi Hizmet Binası Fuaye Alanı'nda düzenlenen törene Turunç Masa ekibi, belediye personeli, meclis üyeleri, birim müdürleri ve vatandaşlar katıldı. Lansman toplantısında konuşan Başkan Ümit Uysal, “Turunç Masa projesi bir standardı ifade ediyor. O standart insanı merkeze alan, insan odaklı, insanın temel olduğu, işin gerçek sahibinin insanımız olduğunu bilen bir belediyecilik anlayışının net ifadesidir. Çalışmada emeği geçen çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum" dedi.
Başkan Uysal, Turunç Masa projesinde görev yapacak personelin eğitimden geçirildiğini ifade etti. Başkan Uysal, “Gece geç saatlere kadar deneme süresinde emek harcadılar. Mesai kavramından ziyade kamu yararını öne aldılar" diye konuştu.
Turunç Masa'nın işlevini anlatan Başkan Uysal, “Turunç Masamızın farkı, herhangi bir belediyede görebileceğiniz telefona cevap veren bir mekanizma değildir. Turunç Masa projemiz insanlarımız yerine onların işini takip eden bir projedir. Sorunu tespit edip çözümünü takip eden bir sistemdir. Çözüme ulaştırana kadar vazgeçmeyen bir sistemdir. Vatandaşımız telefonla aradığında sorunu yerinde tespit edip en geç 48 saat içinde dönen bir sistemdir. İnsanımızın mutlu ve emin olduğuna kadar peşini bırakmayan bir sistemdir" dedi.
Projenin vatandaşa katkılarını da anlatan Başkan Uysal, şöyle devam etti:
“Turunç Masa projemizin sistemiyle bütün insanlarımız kendini eşit yurttaş hissedecek. Muratpaşa'da 'öteki' kavramına asla müsaade etmeyen bir anlayış. Çünkü bütün insanlarımıza eşit sunulan bir hizmet. Vatandaşlarımızın kendisini Muratpaşa'nın bir parçası olarak hissetmesi, değer verildiğini hissetmesini sağlayacaktır. Yaşamlarımızı anlamlandırmak, insanımızın yüzündeki tebessümden zevk alabilmek kamu hizmeti olmalıdır."
TURUNÇ MASA NEDİR?
Turunç Masa, belediye başvuru masası, 7/24 çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini alacak. Talep alındığı anda vatandaşın telefonuna giden SMS ile bilgilendirme yapılacak. Başvuru numarası ile vatandaşın da takibi sağlanacak. Talep alt birimler tarafından alınır alınmaz Turunç Masa Koordinasyon Merkezi'ne iletilecek. Koordinasyon merkezi en geç 2 gün içerisinde müdürlüklerle koordineli şekilde vatandaşa dönerek süreçle ilgili geri bildirim yapacak. Sorun çözüldükten sonra veya yasal yetkisizlik nedeniyle hukuken çözülemiyorsa da vatandaşa bilgi verilecek.
Başkan Uysal, Turunç Masa projesinde görev yapacak personelin eğitimden geçirildiğini ifade etti. Başkan Uysal, “Gece geç saatlere kadar deneme süresinde emek harcadılar. Mesai kavramından ziyade kamu yararını öne aldılar" diye konuştu.
Turunç Masa'nın işlevini anlatan Başkan Uysal, “Turunç Masamızın farkı, herhangi bir belediyede görebileceğiniz telefona cevap veren bir mekanizma değildir. Turunç Masa projemiz insanlarımız yerine onların işini takip eden bir projedir. Sorunu tespit edip çözümünü takip eden bir sistemdir. Çözüme ulaştırana kadar vazgeçmeyen bir sistemdir. Vatandaşımız telefonla aradığında sorunu yerinde tespit edip en geç 48 saat içinde dönen bir sistemdir. İnsanımızın mutlu ve emin olduğuna kadar peşini bırakmayan bir sistemdir" dedi.
Projenin vatandaşa katkılarını da anlatan Başkan Uysal, şöyle devam etti:
“Turunç Masa projemizin sistemiyle bütün insanlarımız kendini eşit yurttaş hissedecek. Muratpaşa'da 'öteki' kavramına asla müsaade etmeyen bir anlayış. Çünkü bütün insanlarımıza eşit sunulan bir hizmet. Vatandaşlarımızın kendisini Muratpaşa'nın bir parçası olarak hissetmesi, değer verildiğini hissetmesini sağlayacaktır. Yaşamlarımızı anlamlandırmak, insanımızın yüzündeki tebessümden zevk alabilmek kamu hizmeti olmalıdır."
TURUNÇ MASA NEDİR?
Turunç Masa, belediye başvuru masası, 7/24 çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini alacak. Talep alındığı anda vatandaşın telefonuna giden SMS ile bilgilendirme yapılacak. Başvuru numarası ile vatandaşın da takibi sağlanacak. Talep alt birimler tarafından alınır alınmaz Turunç Masa Koordinasyon Merkezi'ne iletilecek. Koordinasyon merkezi en geç 2 gün içerisinde müdürlüklerle koordineli şekilde vatandaşa dönerek süreçle ilgili geri bildirim yapacak. Sorun çözüldükten sonra veya yasal yetkisizlik nedeniyle hukuken çözülemiyorsa da vatandaşa bilgi verilecek.
Son Güncelleme: 11.12.2014 14:36