Kent yaşayanlarının; belediye hizmetlerini, zaman kaybı yaşamadan alabilmeleri için düzenlemeler yapan Muratpaşa Belediyesi, İlçe Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Müdürlüğü Binası’nda da Numarataj Servisi Birimi oluşturdu
Zaman kaybı yaşanmıyor Muratpaşa Belediyesi; Tapu Kadastro Müdürlüğü’nde, vatandaşların, tahakkuk-tahsilat ve beyan sureti vermek gibi işlemleri yapabilmeleri için mobil vezne uygulamasını başlatmasının ardından Muratpaşa İlçe Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Müdürlüğü Binası’nda da Numarataj Servisi Birimi oluşturdu. Vatandaşlar, belediye hizmet binasına gelmeden, Adres Tespit Formu’nu, Nüfus Müdürlüğü binası içinde hizmet vermeye başlayan Muratpaşa Belediyesi Numarataj Birimi’nden alabilecek. Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, birimi ziyaret ederek vatandaşlarla sohbet etti.
Zorluklar ortadan kalktı
Vatandaşların; belediye hizmetlerinden, zaman kaybı yaşamadan, hızlı bir şekilde alabilmeleri için düzenlemeler yaptıklarına işaret eden Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal; “Vatandaşlarımız; numarataj bilgileri için artık belediye hizmet binasına kadar gelmek zorunda değil. İnsanlarımızın, belediye hizmeti alırken zorluk ve zaman kaybı yaşamalarını ortadan kaldırıyoruz. Vatandaşlarımız, adres tespit formunu, zaman kaybı yaşamadan, hızlıca alabilecek. Hizmete hız kazandırmamız konusunda bizlere bu imkanı sunan Valimize, Kaymakamımıza , İl ve ilçe Nüfus Müdürlerimize teşekkür ediyorum” dedi.
Muratpaşa'da hizmet vatandaşın ayağında
Muratpaşa'da hizmet vatandaşın ayağında
Güney Haberci - Antalya'nın Bir Numaralı Haber Portalı Güney Haberci - Antalya'nın Bir Numaralı Haber Portalı
YEREL YÖNETİMLER
Tapu Kadastro’da mobil vezneden sonra Nüfus Müdürlüğü’nde de özel birim görev yapmaya başladı
Paylaş: