Güney Haberci - Antalya'nın Bir Numaralı Haber Portalı

Muratpaşa Belediyesi'ne çağrı merkezi

YEREL YÖNETİMLER

Muratpaşa Belediyesi, yaşama geçirdiği 444 8 007 numaralı çağrı merkeziyle, yurttaşların talep, öneri ve isteklerini hızla çözüme kavuşturup geri dönüşümünü sağlayacak.

Gün içinde yurttaşların istek, talep ve önerilerini doğrudan aktarabileceğini kaydeden Muratpaşa Belediye Başkanı Süleyman Evcilmen, çağrı merkezinde kayıt altına alınan ve numara verilen öneri, istek ve taleplerin ilgili birimlere aktarılarak hızla çözüme kavuşturulacağını kaydetti.
BİR TELEFON KADAR YAKINIZ

Muratpaşa Belediyesi'nin 'Hızla Kısa Zamanda Doğrudan Hizmet' politikasını benimsediğini dile getiren Başkan Evcilmen, “Yurttaşlarımız çağrı merkezini arayarak talep, istek ve önerileri tek bir telefonla iletecek. Bu ileti kayıt altına alınacak, numaralanacak ve ilgili birime aktarılacak. İlgili birim kendine iletilen talebi hızla cevaplayarak, iletişim bilgileri alınan yurttaşa bilgi aktarımında bulunacak. İletişim emek ve özveri isteyen bir süreçtir. Bu süreçte Muratpaşa Belediyesi olarak Antalyalılara bir telefon kadar yakınız" dedi.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.