banner78

CLK Akdeniz Elektrik'den dev yatırımlar

CLK Akdeniz Elektrik ve Akdeniz Elektrik Dağıtım A.Ş., çeşitli yatırımlara imza attı.

CLK Akdeniz Elektrik'den dev yatırımlar

CLK Akdeniz Elektrik ve Akdeniz Elektrik Dağıtım A.Ş., çeşitli yatırımlara imza attı.

12 Kasım 2014 Çarşamba 14:20
CLK Akdeniz Elektrik'den dev yatırımlar
Çağrı merkezi operasyon salonunda, gürültünün emilmesi, hem müşteri temsilcilerinin huzurlu ve rahat çalışması hem de telefonun diğer ucundaki müşterilerin daha kaliteli duyması için akustik yalıtım yapıldı. Zemin kaplama, tavan kaplama, akustik perdeler ve separatörlere yapılan ilavelerle çınlama, uğultu ve gürültü minimize edildi. Özellikle yoğunluk anında aynı anda hizmet verebilecek kişi sayısını artırmak adına 10 bilgisayar ilave yapıldı.

Merkezde, Türkiye'nin en iyi çağrı merkezi altyapı sistemi olan AVAYA sistemine geçiş yapıldı. Bu geçişle beraber aynı anda çağrı karşılama kapasitesi 60'tan 120'ye yükseltildi. Yeni sisteme geçişle, sesli yanıt sistemi devreye alındı. Önemli arızalarda ve planlı kesintilerde 186 servisini arayan müşteriler, IVR sistemiyle bilgilendirilmeye başlandı. Bu yeni sistem sayesinde çağrı merkezi aracılığıyla edinilen müşteri tecrübelerini daha sağlıklı raporlama ve ölçümleme imkanı oluştu.

Isparta- Burdur- Antalya genelinde mevcut 1500'e yakın muhtara çağrı merkezi kanalında daha hızlı ve kesintisiz hizmet sunmak için muhtarlara özel 'VIP hat' başlatıldı.

Test süresi devam eden yeni 'Arıza Yönetim Sistemi' yazılımının hayata geçirilmesiyle birlikte, arıza yoğunluğu yaşanan bölgelerin raporlanması kolaylaşacak, bu durum yeni yatırımların yönlendirilmesine ve şikayetlerin hızla azaltılmasına olanak sağlayacak.

Fatura itirazı, abonelik, tarife, borçtan kesim, indirimli elektrik konularıyla ilgili sorunların bildirilmesi ve çözümü için 186 numarası dışında 08502260707 numaralı hat devreye sokuldu. 
Son Güncelleme: 12.11.2014 14:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.