Aksu’nun sesini Türkiye duydu

Aksu’nun ekonomi dergisi Markaksu, Türkiye’nin en büyük tarım fuarı Growtech’te yer alıyor. 30 Kasım-4 Aralık tarihleri arasında, katılımcı, ziyaretçi ve yerel konuklarla birlikte yaklaşık 100 bin kişiye ev sahipliği yapan fuarda, ilçemizin ilk ve tek ekonomi dergisi Markaksu’nun standı da yer aldı.

Aksu’nun sesini Türkiye duydu

Aksu’nun ekonomi dergisi Markaksu, Türkiye’nin en büyük tarım fuarı Growtech’te yer alıyor. 30 Kasım-4 Aralık tarihleri arasında, katılımcı, ziyaretçi ve yerel konuklarla birlikte yaklaşık 100 bin kişiye ev sahipliği yapan fuarda, ilçemizin ilk ve tek ekonomi dergisi Markaksu’nun standı da yer aldı.

05 Aralık 2016 Pazartesi 10:36
Aksu’nun sesini Türkiye duydu
TARIM SEKTÖRÜNÜN DEVİ
Aksu iş dünyasının sesi olan Markaksu, ülkemizin ve dünyanın dört bir köşesinden gelen fuar katılımcılarından çok büyük bir ilgi gördü. Her yıl yaklaşık 500 milyon dolarlık iş hacmi yaratan Türkiye'nin en büyük tarım fuarı Growtech Eurasia, 30 Kasım’da Antalya'da 16'ncı kez kapılarını açtı. ANFAŞ Fuar Merkezi'nde geçen yıllarda 20 bin metrekarelik kapalı alana sığmayan Growtech, bu yıl fuar alanını da 50 bin metrekareye yükseltti.



MARKAKSU STANDINA İLGİ
Tarım sektörünün bu dev buluşmasında, Aksu’nun ekonomi dergisi Markaksu da bir stantla yer aldı. Fuarın katılımcıları ve konukları, Markaksu standında Aksu ekonomisi üzerine bilgilendirildiler. Türkiye'nin en geniş kapsamlı tarım fuarına 700'den fazla ulusal ve uluslararası katılımcı ile yaklaşık 80 ülkeden 80 bini aşkın ziyaretçi geldi. Bölgesel konuklarla birlikte bu sayı 100 bini aştı. Aksu’dan yüzlerce konuk standımızı ziyaret ederek kutladılar.



YAYIN hayatına başlayalı henüz 1 yıl olan Markaksu Ekonomi Dergisi, başarılarına bir yenisini daha ekledi. Güney Haberci Aksu Gazetesi’nin kardeş kuruluşu olan Markaksu, Türkiye’nin en büyük tarım fuarı olan Growtech’e katılarak bir stand açtı. 30 Kasım – 3 Aralık tarihleri arasında ANFAŞ Expo Center’da açılan fuarın tarihinde, Antalya’dan katılan ilk yayın organı Markaksu oldu. Aksu’dan yola çıkarak Antalya ekonomisinin sesine dönüşmeye başlayan Markaksu’nun standı, yerli ve yabancı konuklar için uğrak noktasına dönüştü.



Ulusal ve uluslararası tarım sektörünün bir arada bulunduğu fuarda hem katılımcılar hem de ziyaretçiler, istediklerini tek bir çatı altında bulma şansına sahip oldular. Fuarda yaratılan sinerji ile 500 milyon doların üstünde bir iş hacmi oluşturuldu.
Katılımcı ve ziyaretçilerin Avrupa ve Balkan ülkelerinden Ortadoğu’ya, Kuzey Afrika’dan Türki Cumhuriyetler’e kadar çok geniş bir coğrafyadaki pazarlara ulaşmalarını sağlayan Growtech, bu yıl 50 bin metrekarelik alanda 700’den fazla ulusal ve uluslararası katılımcı ile yaklaşık 80 ülkeden 80 bini aşkın ziyaretçiye kapılarını aldı. Markaksu, işte böylesine muhteşem bir ekonomik faaliyette yerini alarak, Aksu’nun iş dünyasını başarıyla temsil etti.



Her geçen yıl metrekaresinin yanında katma değer olarak da büyüme gösteren Growtech Eurasia’da yenilikler de fuarla doğru orantılı olarak gelişmeye devam etti. En önemli yeniliklerden biri ise katılımcı ve ziyaretçilerin istediklerini daha kolay bulabilmeleri amacıyla nokta atışı şeklinde salonların 4 farklı bölüme ayrılmış olmasıydı. Ürün ve hizmet gruplarına göre yapılan ayrımda herkes ‘Sulama ve Sera Teknolojileri’, Bitki Besleme ve Koruma’, ‘Traktör ve Tarım Makineleri’ ile ‘Tohumculuk’ ana ve alt kategorilerindeki firmalara kolaylıkla ulaşabildi.



Katılımcı Profili: ‘Sera ve Sera Teknolojileri’, ‘Tohum’, ‘Fide’, ’Fidan’, ’Organik Tarım’, ‘Sulama Sitemleri ve Ekipmanları’, ‘Bitki Besleme ve Koruma’, ‘Projelendirme, Danışmanlık Hizmetleri’, ‘Belgelendirme’, ‘Ambalajlama’, ‘Tarımsal Bankacılık ve Finans’, ‘Tarımsal Analiz ve Araştırma Laboratuvarları’, ‘Tarımsal Makine ve Ekipmanları’ ve ‘Tarımsal Makine ve Teknolojileri’.



Ziyaretçi Profili: ‘Çiftçiler, Üreticiler, Bayiler ve Distribütörler’, ‘Sera ve Tarımsal İşletme Sahipleri’, ‘Örtü Altı ve Açık Tarım Projelerini Geliştirecek, Potansiyel Alıcılar’, ‘Sebze & Meyve Komisyoncuları’, ‘Gıda Üreticileri Satın Alma Müdürleri’, ‘Perakende Gıda Zincir Mağazalar Ürün Satın Alma & Tedarik Müdürleri’, ‘Tarım Sektörü Kamu Kurum-Kuruluşları, Tarımla İlgili Meslek Odaları, Sivil Toplum Kuruluşları Yöneticileri – Uzmanları’, ‘Türk Tarım Sektörüne Yatırım Yapmayı Planlayan Yabancılar’, ‘Basın ve Medya Mensupları’, ‘Üniversite Öğretim Görevlileri ve Öğrencileri’.








































 
Son Güncelleme: 05.12.2016 11:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.