Antalya markası AGT, 60 ülkeye ulaşıyor

ANTALYA'da markası Ahşap Geliştirme Teknolojisi (AGT) şirketi, 60'tan fazla ülkeye ihracat gerçekleştiriyor.

10 Mayıs 2017 Çarşamba 11:34
Antalya markası AGT, 60 ülkeye ulaşıyor
Profilden parkeye, kapı ve duvar panelinden süpürgeliğe kadar bir yaşam alanı için gerekli ahşap ürünleri hazırlayan AGT'nin Antalya Organize Sanayi Bölgesi'ndeki tesislerini gezen gazeteciler, üretim aşamaları ve ürünler hakkında bilgi aldı. 400 bin metrekare alana kurulu tesisin sosyal alanları başta olmak üzere son teknolojik robot makinelerin kullanıldığı üretim merkezini inceleyen gazeteciler, ahşabın kademe kademe şekillenme anına şahitlik yaptı.
Gezinin ev sahipliğini AGT Genel Müdürü Şirzat Subaşı ile AGT Marka ve Pazarlama Müdürü Özge Sipahioğlu üstlendi. Laminat parkede yıl sonu itibariyle 20 milyon metrekare üretim kapasitesine ulaştıklarını anlatan Şirzat Subaşı, "AGT Entegre MDF Üretim Tesisi, dünyadaki en iyi üretim hatları arasında yer alıyor. Yılda 21 milyon metrekare MDF lam üretimiyle Antalya'nın tüm zeminini baştan sona, yılda 8.5 milyon metrekare High Gloss Panel üretimiyle Van Gölü'nü 3 kez, yılda 2 milyon metrekare Power Gloss üretimiyle Şehitler Köprüsü'nü 100 kez ve yılda 25 milyon metrekare parke üretimiyle de yaklaşık 280 bin dairenin zemini döşenebiliyor" dedi.



MÜKEMMEL FABRİKA YÖNETİMİ İLE 20 MİLYON TL MALİYET AZALTMAK
Hedeflerinin 3 yılda mükemmel fabrika seviyesine çıkarak şirketin rekabet gücünü artırmak olduğunu söyleyen Şirzat Subaşı, “Nihai hedeflerimiz, sıfır iş kazası, sıfır makine arızası ve sıfır kalite problemi. abrikadaki üretim ve lojistik süreçlerindeki tüm kayıplar belirlendi ve bunlar sınıflandırıldı, çalışmalara başlandı. Yıllık 3.7 milyon TL'lik tasarruf sağlayacak aksiyonlar hayata geçirildi. 2017 yılında 5.2 milyon TL, üç yılda da 20 milyon TL'lik maliyet azalması hedefliyoruz. Ancak her şeyden önemlisi sürekli, güvenli ve kayıpsız üretim yapmak için benim makinem, şirketim anlayışını benimsemiş, yaptığı işten, çalıştığı şirketten gurur duyan, işini severek yapan ekiplere sahip olmaktır" diye konuştu.



CİRONUN YÜZDE 40'I İHRACATTAN
Yerli mobilya üretimi ve tasarımının yanı sıra yurtdışında aktif pazarlama çalışmaları da yürüten AGT'nin, geçen yılki 700 milyon TL'nin üzerindeki cirosunun yüzde 40'ını ihracattan elde ederek ekonomiye katma değer sağladığını kaydeden Subaşı, "Amerika, İngiltere, Kanada başta olmak üzere 30'a yakın ülkede aktif fuar katılımları ve pazarlama faaliyetleri ile sektörde öncü olmanın gurunu yaşıyoruz. Yeni pazarlar ve bu pazarlara girme konusunda stratejiler geliştiriyoruz. Yeni pazar yatırımlarıyla ihracat hacmimizi artırarak, yıl sonunda ciromuzu 900 milyon TL'ye yükseltmeyi hedefliyoruz. Ar-ge departmanımız ile sürekli kendimizi yeniliyoruz" diye konuştu.



1000 KİŞİLİK İSTİHDAM
Antalya'da 1984 yılında kurulan ve günümüzde 1000 kişilik istihdamıyla mobilya bileşenleri sektöründe dünyanın önde gelen şirketlerinden biri olarak faaliyet gösteren AGT, Türkiye'nin En Büyük 200 Sanayi Kuruluşu arasında yer alıyor. Türkiye genelinde yaygın bayi kanalının yanı sıra 5 kıtada satış noktaları bulunan AGT, başta Doğu Avrupa, Balkanlar, İran ve Rusya olmak üzere 60'tan fazla ülkeye ihracat gerçekleştiriyor. AGT, Türkiye'de üretilen 6 milyon metreküp MDF'nin yüzde 10'unu üretiyor.

Son Güncelleme: 10.05.2017 11:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.